WELCOME TO MY BLOG ;)
Aku tak mampu pertahankan lagi Cinta yang menyakiti Biarlah aku pergi Tiada hampa di hati Pedihnya hanya aku yang merasa Mahu memilikinya Aku hanya hamba cinta .

My Sweet Stalker ♥

Story ♥

23 Februari 2011

selamat tinggal muka buku ;')

sorry korang ;( azie terpaksa deactive account fb azie . azie sayang sgt nak deactive acc sebenarnye , sebab azie sayang dekat semua org yg ade dlm friend lists azie tu . terutamanya yg azie dh lists as sibling , brother & sister ;) syg sgt2 kat korang .

tapi nak bt mcm mane ? azie bt semua ni sebab terpaksa . biarlah korang nak kate ape pon , asalkan korang bahagia . 
lagipun , kalau azie still on acc fb tu pon , bukannye ade org kesah ==' tkde org akan carik azie and whatever la . azie ni kan cuma manusia yg boleh dgunakan utk lepas boring , geram and pape jela kan ;) and , sebab utama azie nak deactive acc sebab budak S tu . dia akan bahagia dunia akhirat kalau dpt tahu azie deactive acc , sebab senang la die nak ambek perhatiann dari A kan ? die nak die je yg rapat dgn A kan ? tk nak bagi org rapat dgn org yg awak suke sebab takut A tk layan awak kan S ? hmm , manusia manusia ;)

azie pon suka die jgk , tapi beragak lah . azie pon pelik , kenapa lah awak suka sgt nak berlawan2 dgn saya =.= dpt hadiah besar ekk ? pelikk sgt ==' kalau saya like , awak pon nak like . eshh , senang kata semua awak nak berlawan la . awak jgn nak tunjuk besar dgn cara perli2 saya dekat fb awak . awak budak berhingus lagi . tlg hormat sikit dkt org yg lebih tua *tk tua sgt , baru 17 ;D

kalau awak tk nak hormat saya sekali pon , pls lah ye belajar cara nak hormat perasaan org ;) awak berani pijak kepala saya sekarang sebab awak tk pernah di ajar kan ? hmm , kalau awak dh diajar , awk tk kan kurang ajar mcm ni kan ;) hmm , ape kata kite meet , and saya ajar awak cara hormat org nak tk ? lepas ni saya confirm , awak akn lebih berbudi bahasa ;) 
beringat sebelum kena ye wahai cik S yg ayu ;) jangan ingat awak solat penuh 5 waktu , awak alim ;) pls , tk payah jadi hipokrit ye cik S oi ;) penat je berlakon , duit gaji tk dapat pon . dpt penat ade la , ye tak ? 

back to the main title , act azie away dari fb sebab azie nak tgk berapa ramai yg carik azie bila azie tkde . kalau ramai , maknenye ade harapan utk azie on balik fb . kalau tkde , sorry ;)

azie off pon sebab azie rase azie dh jauh sgt dgn A ;'( die bt azie rase mcm tk dperlukan . semua tinggalkan azie mcm tu je , atas alasan busy and bla bla bla . tkpe lah , tk kesah ;)


hmm , dh lah ;) azie tkde idea lagi nak tulis pjg2 . agak2 ade idea , azie sambung balik story ni ;)

okayy , assalamualaikum ;)