WELCOME TO MY BLOG ;)
Aku tak mampu pertahankan lagi Cinta yang menyakiti Biarlah aku pergi Tiada hampa di hati Pedihnya hanya aku yang merasa Mahu memilikinya Aku hanya hamba cinta .

My Sweet Stalker ♥

Story ♥

20 Mac 2011

a b c d e f g h I ♥ U v w x y z

 ADAKAH KAU SETIA



bb dekja , thanks sebab kau nyanyikan lagu ni utk aku tadi ;') lagu ni bermakna sgt utk aku . thanks sebab kau sudi dengar prob aku yg merepek2 ni . kau lah bff aku ;( SUMPAH SAYANG KAU . aku sedihh sgt bila dpt tahu dia ade gf . lepas tu time peg tadi , muka abg yg jaga counter tu sebijik mcm muka cuppycake aku . cara dia senyum , tinggi dia , kurus dia , rambut dia , mata dia , semua sama sgt2 ;( mcm mana aku nak lupakan dia ? bila aku rindu dekat dia , aku nak sgt jumpa abg tu dekat karoke . aku rindu sgt2 ;'( ptg tadi aku tenung je muka abg tu , YA ALLAH ;( cuma tuhan je yg tahu betapa rindu nye aku dekat dia ja ;( SUMPAH , aku tk nak org lain . die je yg ade dlm hati aku ni . bila ptg tadi abg tu senyum dkt aku , sumpah happy sgt ;') aku teringin sgt nak meet die , hmm ;( cuma abg tu jelaa yg aku boleh pandang , tenung bt masa ni . nak tunggu dia , lama sgt2 . tah jumpa , tah tak . aku harap sgt tuhan makbulkan doa aku . aku nak dia sorang je . sumpah tk kan carik lain . ya Allah ;(