WELCOME TO MY BLOG ;)
Aku tak mampu pertahankan lagi Cinta yang menyakiti Biarlah aku pergi Tiada hampa di hati Pedihnya hanya aku yang merasa Mahu memilikinya Aku hanya hamba cinta .

My Sweet Stalker ♥

Story ♥

9 Mac 2011

cikgu math saya ;D

bahagia rasenye bila dh baik dgn cekgu ! SUMPAH tak nak jadik kurang ajar mcm tu dahh ;( cukup lah sekali TERMARAH cekgu . saya sayang cekgu saya gila ketatttt ^^

cekgu , so sorry ya . promise tk bt lagi ;) 

hari isnin , g tusyen mcm biasa . tp , lain mcm je rasenye ~ time dtg , tkut sgt nak pandang muka cekgu . so , senyap je . lepas tu cekgu boleh ckp asal mlm ni senyap je ? selalu meriahh , tk best la mcm ni . pastu pandanggg2 azie ==' 

haihhh cekgu ni , taw la sy salahhh =.=
lepas tu cekgu yg mengalah , cekgu tegur azie dulu kan ? heeee ;D bahagiaaaa nyahhh ^^

lepas tu , cekgu kata kita 0-0 ekk ? heee ;D 
sayanggg cekgu lahhh !




okay , the enddddd ^^