WELCOME TO MY BLOG ;)
Aku tak mampu pertahankan lagi Cinta yang menyakiti Biarlah aku pergi Tiada hampa di hati Pedihnya hanya aku yang merasa Mahu memilikinya Aku hanya hamba cinta .

My Sweet Stalker ♥

Story ♥

4 Mac 2011

saya mintak maaf ;'(

assalamualaikum & selamat sejahtera korangg ;)
hmm , lama dah azie tk updated blog *cewahh , padahal baru je update =='
kali ni azie nak story pasal cekgu math azie . saya mintakk maaf cekgu ;(

hari isnin hari tu (28 february 2011) , azie ade tuisyen math . then azie peg lah tuisyen mcm biasa . and mlm tu ade budak baru masuk 2 org . due2 laki , biase je . tapi , yg sorang tu lain mcm sikit . agakkkk lembut gituu >.<
then , kami study la mcm biasa . tiba2 , budak 2 org ni carik pasal . kurangg ajar gila ==' nak bergurau tk kena tempat . baru masuk perangai dh mcm siakkkk ~

SUMPAHHHHH gerammmm gila . lagi2 dgn si lembutt tu =.= rase nak cekik bagi mampuihhhh je =='
lepas tu , cekgu panggil azie peg kdepan . tetiba kertas azie jatuh . cekgu ketawa sambil bt lawak pandai die tu . tapi azie tk kesa sebab selalu kena mcm tu . sygg cekgu laaa ;D tapi tah kenapa mlm tu , azie tetiba sentapp cekgu . dh la time tu azie tgh ______ , mood tk baik ==' memangg naseb la sape yg kena mara .

dh la tgh geram+bengang dgn lembu pendek 2 ekor yg baru masuk tadi tu , cekgu boleh pulak bt lawak pandai die ==' dan disebabkn mulut celupar dorang , azie dh bt satu kesalahan besar ;'(

secara TIDAK SENGAJA , azie TERMARAH cekgu tu dpn budak2 kt class time tu . azie tenung mata cekgu , dekat plak tu . then azie ckp , CEKGU TK PAYAH BT LAWAKK BODOHH CEKGU KAT SINI LAA ! *dgn muka SERIOUS . sumpah tk tipu . 

lepas dh ckp mcm tu , cekgu terus diammm tk ckp pape . then azie terus duduk tmpat azie . cekgu senyum tp TERPAKSA ! azie tk sedar time tu , syaitan mane tahh masuk =='

azie rasa bersalah gilaaa babun lah . sampai sekarang still lagi rasa bersalah . azie dh mintak maaf kt cekgu time balek class hari tu .  saya tunggu cekgu kt bawah , cekgu tk turun lagi . so , saya naik atas and jumpa cekgu . saya ckp saya mintakk maaf sgttt2 . tapi cekgu kata , tk apa lah . saya tk kesah la . saya fahamm *sambil senyum . tapi saya taw cekgu marahhh saya kan ?
lepas tu saya turun . cekgu turun lambat2 . lepas tu saya tunggu lagi kt bawah . lepas tu cekgu turun . saya mintak maaf lagi sekali . saya betul2 mintakk maaf cekgu .

saya taw cekgu terkilan + malu + sedih + kecewa kannn ?
saya betul2 mintakk maaf cekgu . saya tk sengaja . SUMPAH DEMI ALLAH ;'(




cekgu , saya mintakkk maaf ;'( pls maafkan saya . halalkan segala ilmu yg cekgu dh ajar dekat saya ;'(