WELCOME TO MY BLOG ;)
Aku tak mampu pertahankan lagi Cinta yang menyakiti Biarlah aku pergi Tiada hampa di hati Pedihnya hanya aku yang merasa Mahu memilikinya Aku hanya hamba cinta .

My Sweet Stalker ♥

Story ♥

4 Disember 2011

Si Dia ♥

Assalamualaikum & selamat sejahtera semua :) korang sihat tk ? sorry sebab dah lama tk post entry . So , now nak post new entry la ni :) muehehe , bgtahu je . okayy , jgn marah .


Firstly , terima kasih kpd Allah sebab dia masih bg azie peluang utk hidup di bumiNya :) *alhamdulillah .




Okay , tgk tajuk atas tu . SI DIA KAN >.< haha , gedik . cer teka azie nak post pasal siapa ? haaa , cepat-2 . okayy betul , pasal Buah hati azie 



mcm mana nak cerita ekk ? okayy , ringkaskan je ye :) 


azie dgn dia ni baru je . mcm biasalah , salah number then 
cntact-2 terus sangkut :) seminggu kenal , lepastu rapat . 
mula-2 dia kata nak couple main-2 je , last-2 masing-2 dah
tercairrrrr kot :3 then dia yg ajak couple . Romantikkk kot . 
dia kata dia dah syg sesangat dkt azie sejak 1st time dgr 
suara :) muehehe , *cairrr lettew dgn suara manja aku :p


okayy , then 1.11.11 ktorang couple and serius :) 
*cantik tarikh tu , azie suka >.< 
mcm biasa , ktorang bahagia even ada gaduh-2 sikit .
biasalah , gaduh manja :)




OKAYY . SEKIANNNN :) *PIC ? TAK BOLEHHH :P 
DIA TK HANDSOME PON , TKPAYAH LA TGK YE .




taknak Rotate kan :) *padan muka korang :P








ILOVEYOU FOR THE REST OF MY LIFE BIE :) 
- Haikal Adam -.-